Viides kerros on ilmiselvästi nuohottu, koska huonesiirtymän jälkeen
Hajime löytää itsensä kerrosta alempaa eikä ole alkuhämmennyksen jälkeen
järin yllättynyt. Portaat ovat niin kulahtaneen vanhanaikaisia vanhaan
kunnon satunnaisteleportaatioon verrattuna. Mikään ei teoriassa estä
minua warppaamasta seinän sisään, kun täälläkin on nähtävissä
keskiraskasta bugitusta, joka ei johdu pelistä vaan sen tarinan tuomista
tyylillisistä pakotteista. Nyt Vitan näyttöön läiskähtelee mustia
tahroja ja käytävän seinämät ovat välillä irrallaan todellisuudesta.
Odotan kauhulla sitä gimmickiä, jossa ruutu pirstaloituu neliöiksi,
koska navigoinnista tulisi melkoisen haastavaa. Jäin toljottamaan
hetkeksi hiljakseen pyörivää leijuvaa kuutiota, jonka osaset sykkivät
digitaalisessa väliainepuurossa.
Tätä kutsutaan pikahissiksi.
Hope’s Peak Digidemyn neljäs kerros sisältää tuttuun tapaan
kemianluokan, musiikkiluokan, kaksi tylsää perusluokkaa, datakeskuksen
ja toimitilat rehtorille sekä opettajille. Reaaliaikaisesta kartasta voi
kätevästi huijata, mihin huoneisiin oikeasti pääsee, koska ne ovat
harmaita, mutta niille on ylimmän kerroksen tapaan oma
käyntijärjestyksensä.
Return of the lay of oh you already know the drill something something land.
Akane on eksynyt/joutunut haahuilemaan käytäville ja hänen vainukoiran
aistinsa havaitsevat jonkun tai jonkin lähestyvän. Hajimella käväisevät
mielessä nämä salaperäiset päänäyttelijät, joihin Monokuma
teatraalisesti viittasi, mutta toistaiseksi saamme tutkia tätä
pelottavan outoa keinomaailmaa ihan keskenämme tai itseksemme. Vaikka
joku lyöttäytyisikin Hajimen seuraan, seuralainen voisi
sattumanvaraisissa huonesiirtymissä haihtua toisaalle kuin irreaalinen
pieru logiikan Saharaan.
Se pääsi Minimarulta.
Ei sinulla edes ole sisuksia.
Autioihin käytäviin kyllästyttyäni päädyn musiikkiluokkaan, jonka komea
flyygeli on tallella. Seinät ja katto sen sijaan ovat luhistuneet
stereogrammiksi ja huoneen keskipisteenä levitoi todellisuuksien välillä
keltastaasissa ajelehtiva muistomerkki. Future Foundationin koukeroilla
koristeltu lohkare sisältää lyhyen viestin järjestön synnystä. Vaikka
he eivät suinkaan olleet ainoita, Hope’s Peakin selviytyjät olivat
mukana perustamassa uutta perustaa Tragedian hävittäneelle maailmalle.
Lukemansa perusteella Hajime tajuaa Monokuman repineen World Enderin
karvaisesta ahteristaan, sillä ei järjestö ainakaan vaikuta lopettavan
maailmaa.
”Detecting active bloodstones…”
Future Foundation tarvitsisi helposti tunnistettavan maskotin.
Hajimekin voisi joskus perustaa jotain tärkeää ja oleellista.
Vaikka toisten sähköpostien lukeminen on epäkohteliasta, ei kiusausta
sovi vastustaa, kun sähköposti leijuu staattisesti ilmassa neliönä
vierivine teksteineen, jotka kääntyvät kätevästi suttuisista kanjeista
englanniksi pikkuruudussa. Lähettäjää tai vastaanottajaa ei kerrota,
mutta alkuperä tulee muistomerkkiä pidemmässä viestissä varsin pian
selväksi.
Meneekö käsi läpi vai palaako se poikki?
Viestissä on päästy perille Hope’s Peakin viidestätoista selviytyjästä,
joille tulee tehdä jotain ennen kuin äärimmäinen epätoivo iskee heihin
kyntensä. Murhaleikki ei saa toistua ja arvokkaat oppilaat tulisi ottaa
huostaan, kunhan heidät ensin löydetään ja taustat selvitetään.
Viestissä mainitaan myös Jabberwock Islandin tutkimuslaitoksen
edistysaskeleista. Neo World Project on valmiina testikäyttöön.
Valtavaan joukkohautaan.
Televisiouusinnat on hävitettävä.
En minä koskaan mitään tällaista nähnyt.
”Well, so much for the government, their idea of containment is to kill everyone associated with the project!”
Hajime laskeskelee, että ilman Chiakia heitä olisi todellakin
viisitoista, mutta mitään muuta hän ei tajua kuin sen, että ehkä hän ei
haluakaan muistojaan takaisin, jos jotain kamalaa on päässyt suuressa
maailmassa tapahtumaan. Musiikkihuoneen vastaukset ainakin tekivät
selväksi, ettei Future Foundation ole vihollinen, koska heitä
suojeltiin. Hän myös ymmärtää äärimmäisten epätoivojen eli Junkon
jälkeläisten olevan Monokuman takana. Tutkimuslaitos on silti valtava
kysymysmerkki, vaikka tajusin välittömästi, että tämän maailman on
oltava Neo World Project. Hajime suo flyygeliä silmäillessään
ajatuksenpuolikkaan Ibukille ja poistun paikalta taas pari totuutta
rikkaampana.
Ei maailma pyöri aina sinun ympärilläsi, senkin tyhmä teini.
Ns. Junko Minishimat.
Opettajainhuoneessa pöytiä somistavat ja työskentelyn tiellä lojuvat
kukat ovat lakastuneet pikselikukiksi ja voin huoletta kurkkia
ikkunalevyjen tuolle puolen. En näe varsinaisesti ulos enkä edes tiedä,
mitä näen. Moikkaan Kazuichia, joka on syvästi ahdistunut ilman Soniaa.
Onhan hänellä minut. Sonialla siis.
Ehdottomaan lähestymiskieltoon saakka.
Pehmokumalle keitto maistunut.
Ovathan nuo hiukan rupsahtaneita.
Future Foundationin sähköpostiliikenne jatkuu, kuten myös hävytön
urkkimiseni. Tämä vaikuttaa olevan vastaus aiempaan viestiin.
Selviytyjien suhteen kehotetaan tekemään parhaansa, mutta Junkon
jälkeläisiin eli epätoivon rippeisiin tulee suhtautua äärimmäisen
varovaisesti, koska Tragedia ei ole vielä ohi. Junkolle on hyvinkin
voinut tulla korvaaja. Epätoivon rippeet tulee tuhota. Hajimen mielestä
viestinnän sävystä on rauhanomaisuus kaukana, mutta kenties maailman
kytevissä raunioissa ja harvojen selviytyjien leireissä on käynnissä
jatkuva, totaalinen sota.
Samanlaista kehnosti käsikirjoitettua onnettoman emoisaa paskasakkia kuin nämä myötähävettävät nuorukaiset.
Tämä on mahdotonta.
Sota on paha asia.
Hajime löytää liitutaululta oman nimensä lisäksi kaikkien muidenkin
nimet. Byakuya Togamikin on eksaktisti äärimmäinen huijari, sillä oikea
Togami lienee parhaillaan jossain aivan muualla. Erityisasemaan on
nostettu Hiyoko Saionji, tuo eläinkuntaa ja tosi monia ihmisiä vihaava
hävytön perinnetanssijakakara. Hänestä on oikein kuvakin
lehtileikkeessä. Nyt minun ei tarvitse välittää kiven sisään
joutumisesta väittäessäni Hiyokon näyttävän hemaisevan kauniilta, sillä
neiti Hiyoko on puhjennut kuvassa täyteen nuppuunsa.
Etsin pitkään yhteyttä juuri näille kolmikoille ilmeisen tuloksetta.
Öhhhh… saanko luvan?
Tuo ei voi olla sama Hiyoko. Se häijy muurahaismurhaaja näytti
korkeintaan kymmenkesäiseltä ipanalta. Kuvan Hiyokolla on lukioikäisen
ruumiinrakenne, vaikka minulle jäi sellainen hämmentävä kutina, että hän
voisi olla jopa päälle parikymppinenkin. Kazuichi veikkaa kuvan neitiä
Hiyokon isosiskoksi, koska siskosten vanhemmilla oli tylsä mielikuvitus,
koska ei tälle voi muutakaan selitystä olla. Monokuma tulee myhäilemään
Hiyokon olevan ainoa tytär eikä kuvassa ole edes mitään sukulaista vaan
aito ja alkuperäinen Hiyoko. Hajime tyrmää karhun vitsillä heittämän
kasvupyrähdyksen, sillä Hiyoko ei enää ole kuvioissa mukana. Likkahan
listittiin skidinä.
”Shut the fuck up, you pig-faced troll!”
Tämä Hiyoko osaa sitoa kimononsa.
Tai nimi on Saionji Hiyoko.
Monokuma tietää, koska teloitti muut sisarukset.
Kukaan ei täälläkään kehdannut antaa selkäsaunaa.
Pikemminkin surkastui.
Monokuma teroittaa kaikkien vinkkien pitävän yhä paikkansa. Meitä ei
viilata linssiin, vaikka muuttunut Hiyoko sai minutkin toviksi pois
tolaltani. Teoriani mukaan Hiyoko on oikeasti muiden oppilaiden
ikäluokkaa, mutta Neo World Projectissa seikkailee – tai seikkaili –
hänen nuori versionsa. Mistä muustakaan voisi olla kyse, toisesta
äärimmäisestä huijaristako? Vaikka tämä maailma jonkinlainen koe
lieneekin, Hiyokoa tuskin muokattiin oikeasti aikuisikään. Menen kyllä
pyytämään heti oikeassa maailmassa Hiyokon kättä ellei hän ole kuollut
sielläkin virtuaalisen representaationsa deletoinnin vuoksi tai ellei
hän ole yhä kamala kakara.
Junko-Mukurokin valisti aikoinaan photoshoppauksen taiasta.
Kysy Cradle Pharmaceuticalilta.
“Elapsam semel occasionem non ipse potest Iuppiter reprehendere.”
Aikuistuneen Hiyokon rinnalla liitutaulun yläpuolelle ripustettu
Izuru-taulu tuntuu suorastaan pikkuseikalta, mutta se toimii
erinomaisena muistutuksena käsittämättömästä ristiriidasta, jossa Izuru
Kamukura eli äärimmäinen toivo ja äärimmäinen ainejärjestömurhaaja on
yhtäaikaisesti sekä opiskelija että Hope’s Peakin perustajapappa. Olen
kuullut ikuisista opiskelijoista, mutta tämä on jo naurettavaa. Tuolla
lärvillä Izuru on samalla se Ghost in the Shellin apinanaama. Sattumaako?! Vai kunnianosoitus?
On se kova jätkä.
Jätä nämä kommentit debattiin.
Odottaako lopussa bossi?
Hajime alkaa arvaamattomasti kerrosta alemmaksi siirryttyään tajuta
Monokuman lippuhorinoista edes jotain, vaikka mitään muuta tässä
oppilaitoksessa ei voikaan tajuta. Kolmannessa kerroksessa ei ole
ketään. Silloin muinoin täällä ratkottiin Robo Justicen arvoitusta,
Celesten karua murhajuonta ja Sakuran itsemurhaa ja päästiin tutustumaan
geneeristen luokkien lisäksi kuvisluokkaan, tiedelabraan ja
hupihuoneeseen. Vain hupihuone on auki ja sinne on jonkin verran
ankarasti bugittavaa apostolinkyytiä. Ruudun suttulinjahäiriöt eivät
edes ole kovin vakavia, mutta kubistisilla käytävillä törmään alati
eskaloituviin omituisuuksiin. Avaralla aukiolla puhelinpylväät
katoilevat osittain ja hupihuoneen seinillä kohtuullisen
säännönmukaisessa rivissä kököttävät ikkunat alkavat muutamaa mutkaa
myöhemmin horjahdella, kieppua ilmassa ja ilmestyä kattoon ja lattiaan
ja ties mihin säännöllisen epäsäännöllisissä muodostelmissa.
”We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.”
Return of the lay of the error error error.
Windows on kaatunut.
Suhasin ikkunashoppaillessani niin pitkään, että digi-Usami eli Lemuria V
saavutti korkeamman tietoisuuden, heitti hyvästit, rikkoi
palkinnoillaan maagisen 999 monokolikon rajapyykin ja jätti minut
ihmettelemään, mitä pahuksen hemmettiä kehitän taskussani seuraavaksi ja
miten. Tosin tässä vaiheessa Lemuria VI:lla ei liene enää mitään
merkitystä, koska veikkaan askelmarssin päättyvän ennen viimeistä
evoluutiota, vaikka minipupu kuoriutuneekin ennen pitkää. Sen verran
olen perillä, että viimeisiä olomuotoja on yhä oltava jossain Hope- ja
Despair-mittarien välimaastossa, sillä tililleni kilahti vain
kolikkopysti eikä kaikkien muodonmuutosten kokemisesta saatavaa
virtuaalikikkelin nostattajaa, mutta metamorfoosit lunttaan netistä
tarinan läpäistyäni.
Tämä piti ansaita.
Mutta minähän kuolen vanhuuteen ennen tuota.
Hupihuoneen biljardisessiosta tulisi raivostuttava kokemus, koska sekä
pöytä että pallot vaappuvat ilmassa. Myös Tokon piilopaikkakaappi ja
oikean määrän monopulloja sisältävä hylly ovat ankaran antigravitaation
kourissa. Tuoli ja lehtihylly eivät paljasta nostalgian lisäksi muuta,
mutta holopostiviestitarina jatkuu.
Voimme olla myös vapaapudotuksessa.
Jostain voi löytyä vielä Tokon nimi.
Ajassa on hypätty eteenpäin, sillä kaikki omilla teillään seikkailleet
viisitoista oppilasta ovat nyt Future Foundationin hellässä huomassa.
Tragediasta selviytyminen on arvoitus, mutta haavoista päätellen siitä
on kärsitty. Saman ikäluokkansa vuoksi oppilaat aiotaan välittää
eteenpäin murhaleikin selviytyjien suojelukseen. Epätoivon rippeissä sen
sijaan ei ole edistytty, mutta tuhokäsky on yhä voimassa. Hajime ei
ymmärrä, miksi Future Foundationin suojelupyrkimykset johtivat
murharetkeen, mutta järjestö ei kuitenkaan liene kaiken takana. Monokuma
tulee piristämään pähkäilevää päähenkilöä, joka vahvistaa viestit FF:n
sähköposteiksi, sillä hän oletti niiden olevan hyödyksi.
Pöydän alla.
Hajime yritti iskeä Aoia.
Kuulostaa fanaattiselta.
Muuten olisi ollut tylsää.
Monokumalla on kokemusta, kun puolet purukalustosta on poissa.
Hakkeroi meidät ulos täältä.
Pöydälle on jätetty Hope’s Peakin sinetillä varustettu salainen kansio,
josta tulee nyt vähemmän salainen. Hajime alkaa lukea toivon
harjaannuttamisesta kertovaa suunnitelmaa, jossa pureudutaan Hope’s
Peakin päämäärään, aitoon toivoon. Sisällöltään teksti on melko pitkälti
juuri sellaista markkinointiosaston pitkästyttävän tympeää lesotusta,
ja hän putoaa jossain vaiheessa kärryiltä. Hajimelle käteen jää vain
aito toivo, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Totuusluoti jää
toistaiseksi melkoiseksi arvoitukseksi.
Ei voi olla päiväkirjaa salaisempi.
Toivon hedelmiä tulee kastella päivittäin.
That thingamabob ja you know what.
Äkilliset kerrosvaihdokset ovat tässä vaiheessa enää tottumiskysymys,
mutta Hajimesta tuntuu silti nollalla jaetulta, sillä Hope’s Peakin
toinen kerros onkin ylösalaisin. Aivan kattorakenteissa asti ei
tarvitse rämpiä, mutta eteneminen ahdistaa silti. Ruudunpäivityskin
yllättäen takkuaa tässä efektitykityksessä, jossa käsikonsolin täytyy
vaivoin selvitä glitcheillä peitetyistä oviaukoista, ruutuun
painautuvista värineliöistä, sensuurisotkuisesta Akanesta ja
digitaaliseen kirjainnumerosotkuun tasaiseen tahtiin peittyvistä
lattiakattolaatoista. Toisen kerroksen päämääränä on aluksi kirjasto,
koska luokat ja uimahalli lienevät simulaation kaatavia bugikasoja.
Musiikkikin muljahtaa ihastuttavan retroksi tutkimusteeman kasibittiseksi remixiksi. Täällä se kuulostaa pelkästään häiriintyneeltä.
Katsot tätä nyt vain väärältä kantilta.
˙puɐl ɹǝɥʇouɐ ʇǝʎ ǝɥʇ ɟo ʎɐl ǝɥʇ ɟo uɹnʇǝɹ
Atleettipimu on sentään yhdenmukaisesti ylösalaisin kanssani eikä tunnu
pahemmin reagoivan nyrjähtäneeseen maailmaan. Kaikkeen tottuu.
Mutuhaisun mukaan meitä lähestytään yhä. Hajime pyytää Akanea
mutuilemaan, onko kyse liittolaisista vai vihollisista, mutta Minimaru
mölisee molemmista osapuolista. On se hyvä, että mutu tarttuu
elottomiinkin leluorganismeihin.
Pesisit kasvosi joskus.
Maastokuvioseinäinen kirjasto ei onneksi ole ylösalaisin, koska muuten
kattoon epäputoaisi hurja neonnidesotku. Ellei valvontakameraa ja
monitoria välttämättä halua erikseen tutkia, täällä on oikeastaan vain
holoposti, jonka vastaanottaja on kerrankin mainittu nimeltä. Se ei ole
ihan kuka tahansa satunnainen futurefoundationlainen… vaan Makoto Naegi.
Et kolua noita kaikkia hyllyjä läpikotaisin.
Hah hah Makoto on vasta 14. divisioonassa!
Hänestä ja muista viidestä ei oikein pidetä, sillä maanpetturit
suojelevat epätoivon rippeitä, jotka tulisi hetimmiten tappaa. Makotoa
kehotetaan tulemaan toivon puolesta järkiinsä ja tuomaan rippeet
takaisin Future Foundationin päämajaan. Hajime ei käsitä lukemaansa. Hän
ei tietenkään tiedä, kuka tämä joku Makoto on, mutta ilmeisesti
kyseessä on petturi. Miksi epätoivon rippeitä edes pitäisi suojella?
Oikopäätä uuniin.
Ei ollut työkkärissä antaa duunia.
Kaikenlaista porukkaa minäkin ohjastin.
…to you how dangerous it is to keep these people alive. Stay calm and
think about this carefully. You guys are being lied to. Think carefully
about what’s important to bring the light of hope to the world. The six
of you joined the Future Foundation because you agreed with our ideals,
right? The Future Foundation rescued you from the tragedy you survived
and helped you recover your memories. Immediately return the Remnants of
Despair to our headquarters. Unless we eliminate them, The Tragedy will
never end… Everything… is for the sake of a future filled with hope…
Kävelen käsilläni digidiskokäytävän poikki luokkaan ja löydän itseni
asuntolan pyykkituvasta. Käyhän se toki näinkin, olinkin kyllästynyt
kopioluokkiin. Hajimekaan ei jaksa enää välittää puuttuvasta logiikasta.
Pesukoneita ei luojan kiitos voi enää tutkia yksitellen etsien
satunnaisia monokolikkoja, mutta pöydällä on tyrkyllä täppäri, joka
kertoo totuuden tästä maailmasta.
Luokka on pesussa.
Tämä olisi kenties pelin viimeinen pehmokuma ellen olisi ollut viidennessä luvussa sokea.
Tuossa juuri noin on Junko Enoshima eikä Hajime edes huomaa sitä.
Nyt Hajimea kyllästyttää ja hän sulkee tämän.
Neo World Program tunnetaan myös teknologisesti tuliteränä
psykoterapeuttisena kommunikointisimulaattorina, jonka kehittämisestä
ovat vastuussa muiden muassa äärimmäinen ohjelmoija (Chihiro!),
äärimmäinen neurologi ja äärimmäinen terapeutti. Aivokoppaan kytketyllä
kojeella sukelletaan synteettiseen virtuaalimaailmaan, jossa oikeassa
maailmassa traumatisoituneet muistot korvataan virtuaalisilla. Traumojen
lisäksi psykoterapiasimulaatiossa on mahdollista hoitaa aivopesun
aiheuttamia vaurioita, mutta kaikenlainen järjestelmän väärinkäyttö
saattaa johtaa täydelliseen persoonan tuhoutumiseen.
Toimiiko edes Linuxilla?
Parempi kuin Kinect.
”See you at the party, Richter!”
“More hundreds of thousands of datumplane operators, including many
of the so-called cyberpukes and system cowboys, were lost, their analog
personas caught in the crash of the datasphere or their brains burned
out by neural-shunt overload or an effect later known as zero-zero
feedback.”
Suon Hajimelle hiljaisen kuvatekstittömän hetken todeta, ettei mikään ole totta.
Se ei ollut kovin hiljainen hetki. Hajime on nähnyt ja kokenut tänään
paksuja asioita, mutta tämä on jo liian paksua. Hän jättää lipuista ja
epätoivosta virnuilevan karhun omaan arvoonsa henkilökohtaisessa
eksistentialistisessa kriisissään. Virtuaalitodellisuussekoilun alussa
pelkäsin jo jotain todella typerää ja väsynyttä selitystä tälle
kaikelle, mutta Neo World Programin lääketieteellisessä
käyttötarkoituksessa onkin pelottavan paljon järkeä. Pakopaikka
Tragedian kauheuksilta, miksipä ei? Kadonneet muistotkin selitetään
näppärästi. Toki kaikki meni täälläkin jotakuinkin päin helvettiä, mutta
kenties bugit korjataan tämän pakollisen betatestin jälkeen.
Tulevaisuudessa kaikki ovat robotteja.
Tämän jälkeen ei tunnu missään.
…the Newo (sic) World Program. By mounting a device to the cranium,
the Neo World Program allows its subject to experiece (sic) a ‘Synthetic
Virtual World.’ Additionally, the Neo World Program has another
feature. It can replace memories formed in the real world with
information contained in the synthetic virtual world… Therefore, it is
possible to undo trauma sustained in the real world through the use of
the virtual world. However, this device is for psychotherapeutical
purposes only. Any other use is expressly forbidden. Though it is highly
effective in treating brainwashing, abusing the device risks total
personality destruction.
Kun Hajime on miettinyt olevaisuutta tarpeeksi, palaan takaisin käyt-
…ävälle. Whoaaaaa. Niin. Tuota. Repeilin kyllä kunnolla odottamattomalle
teatteriesitykselle ja eritoten technicolor-puhuhulle, mutta oikeastaan
vielä pahemmin kylkeni paukkuivat tälle rautalankaykköskerrokselle
jättiläismäisessä hiljakseen pyörivässä digi-informaatiolieriössä. Eihän
tässä ole enää mitään tolkkua, siis silleen hyvällä tavalla. Onneksi
käytävä pelkistyy välillä hetkeksi kiinteäksi kokonaisuudekseen, mutta
epätodellisuuden tuntu on silti kiistatonta simulaation pohjamudissa
kaiken lähestyessä gurumeditaatioerroria.
Tämähän näyttää ihan Arkham-Batman -pelien etsivävisiolta.
Paikka on sentään tuttu. Minua ei paiskattu esimerkiksi asuntolaan vaan
takaisin koulunpuoleiseen ykköskerrokseen liikuntasalin lähelle. Nyt
täytyy vain tarpoa tässä verkkokalvot kärventävässä psykedeliassa
takaisin sinne, mistä Hope’s Peakin koluamisen aloitinkin. Tosin sillä
erotuksella, että nyt se toinen luokka on auki.
01010010 01100101 01110010 01100101 01110100 01110101 01110010
01101110 00100000 01101111 01100110 00100000 01110100 01101000 01100101
00100000 01101100 01100001 01111001 00100000 01101111 01100110 00100000
01110100 01101000 01100101 00100000 01101111 01110100 01101000 01100101
01110010 00100000 01101100 01100001 01101110 01100100 00101110 00100000
Sonia valistaa minua happoreissulla lumevaikutuksen ja
pahennevaikutuksen eroista eikä itsekään tiedä, mistä höpäjää, sillä
aivomme rekisteröivät tämän epätodellisuuden todeksi, joten kenties tämä
kaikki onkin totta! Itse ainakin voin huonosti. Onpa täällä Monokumakin
tärähtänyttä päivää piristämässä, kun Maltan pääkaupunki olikin
valetta.
”So you’re saying they’ll get recharged?”
“Believe what you want.”
“Great!”
Kuulostaa epätodelliselta.
All existence denied.
Ykköskerroksen se toinen luokka näyttää jopa yllättävän seesteiseltä
lähes hallitussa kaaoksessaan, joka keskittyy lähinnä seinillä nykiviin
viivakuvioihin ja liitutaululla vierivään koodisumaan.
Ei tuo nyt niin iso ole.
Itseesi.
Ilmassa kelluva pyörivä monoliitti ei vie minua Jupiteriin ja äärettömyyden ääriin. Sen sijaan tapaan vanhan ystävän.
.
..
…
….
…..
…...
…....
….....
….......
….........
….............
…..................
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti